23 december 2011

mera julpost!

Jag har fått så himla fina saker hemifrån, blir alldeles varm i hjärtat. Allra sista dagen på Mt Eden rd kom ett tjockt kuvert från momi (himla tur att det hann fram!) med julens första pepparkakor, ett marsipanhjärta, fazerchoklad, finskt bröd och vackra julservetter! Jag hämtade upp det på posten och kom ut med ett leende som gick från öra till öra och alla började hälsa på mig för att de förmodligen trodde att de måste känna mig så som jag gick och fånlog. Väl hemma var detta allt som fanns kvar:


Fast brödet sparade jag tills julaftonsfrukosten idag! Nomnom.


Väl hemma i Muriwai, mitt home-away-from-home hos Donny där jag ska spendera julhelgen, hade jag fått ännu ett julbrev! På framsidan stod det "till Storasyster Sasha" och numera står detta supervackra julkort på nattduksbordet. Det är det första jag ser när jag vaknar och det sista innan jag somnar! Tack min ulliga, gulliga gullunge Charlieponken. Jag saknar dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar