28 mars 2012

Vårsol!

Jag har kommit hem i precis rätt tid! Exakt denna friska vårluft och starka vårsol var det jag längtade och längtade till. Skinnjackan räcker, men en tjock halsduk och lite lager-på-lager-outfits är fortfarande helt rätt. UNDERBART! Spenderar så mycket tid jag bara kan med mina bröder och med solen. Gärna samtidigt. Jag får inte nog av lyckorus - kan det alltid kännas såhär, tack?

Lycklig Sasha i bilen hem med komma-hem-present-tröja!

Som lovat blev Godishörnan första stopp! SÅHÄR SKA GODIS SE UT!

Pontus hade med lustiga frukostskålar från El Salvador! Mumsar Helenas hemmagjorda müsli.

Promenad med storebror



Viken på avstånd

Jag undrar sa flundran om gäddan är en fisk



Paus på trappan

Teodor fick också vara med - lilla bro'


Framme vid Lerbergets pir! Vi klara't!

Syskonpicknick i solskenet

Pannkakor och varm choklad passar bra när man pratar om livet

1 kommentar:

  1. Storebror Frithiof28 mars 2012 kl. 15:33

    Älskade syster! och bror! Underbart att få dig som hemkomstöverraskning :D är så stolt över er båda, ni harså bra tankar om livet och jag är ser så fram emot framtiden med er alltid vid min sida, både på håll och hand i hand. Det var underbart att höra om ER tid sen vi sågs sist. Nu är det faktiskt VÅRtid, syskon och familj <3 "försök rätta min sär skrivning sashi" ^^ puss välkommen vårsyster

    SvaraRadera