8 mars 2012

Helena

Alldeles för sällan berättar jag hur stor roll du spelar i mitt liv. Jag är helt säker på att mycket av den lilla klokhet jag besitter, har enorm inverkan från dig. Jag har alltid sett upp till hur du helt i din natur vet vad som är rätt och fel. Du är en av de mest godhjärtade människor jag vet, samtidigt som du har en styrka som säger att ingen nånsin kan köra över dig. Du kom in i mitt liv i precis rätt ögonblick, när jag behövde det som mest. Och trots att jag var på tok för bråkig då, var du viktig för mig från start. För mig är du en idol. Och det är så himla fantastiskt att ha en förebild som du så nära inpå, att få ha dig som familj. Jag älskar dig, vi ses snart. Grattis, grattis, grattis, hoppas din födelsedag blir underbar! Jag lovar att äta en kakbit idag, för att få fira dig på håll.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar