18 december 2012

master's voice

Min fina, älskade läsare. Beundrare. Nyfikna själar. Familjemedlemmar. Vänner. Pilska pågar. Avundsjuka flickor. Missunnsamma högstadiespöken. Haters. Fans. Undersåtar.

Vilka är ni?

Med just nu flera hundra sidvisningar i månaden blir jag lika nyfiken tillbaka som ni som klickar er in här är på mig och mina påhitt. Jag ber om ursäkt för min frånvaro här ibland. Jag lovar att jag skulle skriva så mycket mer och så mycket bättre om vi kunde se det här som en konversation. För snacka kan jag.

Vi kör en testgrej. Från idag finns en liten like-knapp nedanför varje inlägg som ni gärna får klicka på om något får er att dra på smilbanden lite extra. Har ni kanske förslag på fler reaktioner ni brukar få när ni läser? "Snygg tjej" eller "Urkorkat" kanske?

Jag vill höra från er! Skäms ej! Alla reaktioner välkomna! Bara en liten puss? Något för mitt eko att studsa mot? För att inte nämna mitt ego.

Pleeeeeeeaaassseee?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar