5 december 2012

julkalender lucka 1-5!

Tänkte köra igång en liten julkalender här på bloggen för att skapa lite liv i luckan (hehe) igen! Eftersom jag är sent påre kommer lucka 1-5 på en och samma gång.

1. En bild på dig själv som du själv tycker om.


Det är nog ingen som har missat att den här bilden är min absoluta favorit just nu. Den cirkulerar i både färg och svartvitt och tillklippt som diverse profilbilder. Fotografen är min talangfulla vän Isabel Boltenstern och den togs förra sommaren på en fårhagespicknick till en konsert. Jag ser så somrig och glad ut och bryter brödet likt Jesus. Jag är omringad av fina vänner (syns ju inte på bild, men jag vet om det), fick dansa med Julia, skrålgråta till Håkan, nattbada och grupp-sova-över. Älskar't.


2. En bild på dig hemma.


Något svår eftersom jag har haft en hel del hem och rum och så. Men detta måste vara mitt senaste, egna. Åh vad jag saknar min klädställning att hänga alla fina klänningar på. I färgordning. Prrrrrrr.


3. En bild på din bästa vän.


Ännu svårare! Med risk för att låta bortskämd (det är jag) så har jag ofantligt många bästa vänner som alla är lika jäkla fantastiska på så olika sätt. Helt otroligt, när jag tänker efter (säärlek). Hade dock inte så många bilder där de var samlade, men här är två av dem jag kommit närmst på kortast tid, tyvärr inte träffar alls lika ofta längre och som jag snart saknar ihjäl mig efter. Och så en inklämd jag där i mitten, dårå.


4. En bild på någon du beundrar.


Den här fick jag klura på ett tag. Plötsligt slog det mig, att de här tjejerna beundrar jag  a l l i h o p. De är otroligt duktiga på det de gör och jag är alltid lika beundrande när jag träffar dem, pratar med dem, kalasar med dem och skrattar med dem. Ni är så himmelens bra!!


5. En bild på dig som togs i somras.


Underbar öl- och pingisdag med Pontus och Sara (Granvik, fotografen)! Vissa valde Pucko framför Grolsch. Inte jag.




Imorgon kommer en bild på någon jag älskar! Vem kan det bli?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar