8 december 2012

lucka 8

En bild från en av de bästa kvällarna i ditt liv.


Nakenchock! Denna lucka fick mig att gå igenom precis varenda bild på min gamla bilddagbok, från 2006 till 2009, och nu sitter jag och bara ler och ler. Helt otroligt vad jag dokumenterat där! Och så många kvällar som var bästa kvällar de åren. Kan nu i efterhand inte förstå varför jag var så ledsen hela tiden, det ser ut som jag hade världens kalasår! För det första var jag kär precis hela tiden. Sen var det åren utav gymnasietid, första resorna på egen hand, lockigaste lockarna, första fyllorna, vattenpipskvällarna, smyga-in-på-klubbarna, att vara bästis med varenda människa du delade en ljummen öl med, festivalande, sista sommarloven osv. osv. Det fick till slut bli en bild på mig och Amanda från midsommarafton -06. Vilken kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar