18 december 2012

lucka 18

En bild på din familj.


En familj kan man hitta lite varstans. Hemma har jag ju en fantastisk familj med mamma, pappa, Helena, tre bröder, mormor, farfar, kusiner och hela kitet. Sen hade jag mina extrafamiljer i Australien och Nya Zeeland när jag var där och hälsade på, jag har mina vänner som jag lekt med sen barnsben vars föräldrar blivit mina extra, jag hade min Växjöfamilj när jag pluggade där, jag har personer som nån gång varit de viktigaste i mitt liv, jag har mina bröders bästa vänner som ibland räknas på nått hokuspokus och sen har jag ju såklart mina egna allra bästa vänner lite varstans som  har en alldeles given familjeplats i mitt hjärta. Det senaste tillskottet på familjefronten är min Stockholmsfamilj som surrar runt nånstans på den här bilden. De kommer att få en närmare presentation när jag känner att det är dags. Vi kallar oss PKT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar