4 oktober 2012

snälla mobilgudarna låt mig behålla den här åtminstone liite längre, nu när jag har glitterskal och allt

Pysslade med en header till facebook och tyckte så mycket om resultatet att den fick hamna här med. "Life begins at the end of your comfort zone." Mitt allra bästa citat.

Jag jobbar på att samla in bilder från förra helgen för imorgon börjar nästa och man hinner ju aldrig med att berätta allt i allsin dar. Men galaxen är tillbaka och jag på mitt vanliga nummer, så denna helgen är det bara att tuta och köra med instagrambilder igen! Min nya kompis Trerik (Tre-Erik) var snäll och fixade en vit till mig dagen innan försäkringspapperet gick ut. Lyckan var gjord. När jag förväntansfull kom hem och öppnade paketet med djup andakt insåg jag att..... simkortet fattades. Såklart. Men igår fick jag special delivery till kontoret och nu är jag IGÅNG! Passade på att köpa ett glitterskal för att fira. Nu har jag discomobil.


blingbling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar