16 oktober 2012

tonight's the night. and it's gonna happen again, and again.

Det som bland annat hållit mig och Teo uppe om nätterna är säsong 4 av Dexter. Herrejisses vad bra det är. Igår var vi bara tvungna att se ett avsnitt till.. och ett till.. och ett till.. och plötsligt var klockan två och jag satt i sängen och kramade täcket och väckte grannarna med MENVAATEOHALLÅNÄÄEDETÄRINTESANTOHMYGODAAHSLUTAVISKULLEALDRIGSETTSISTAFAAANJAGKOMMERALDRIGKUNNASOVANUOCHTÄNKOMOHSHITVIMÅSTESENÄSTASÄSONGNUNEEJDETTAKANINTEHÄNDA.

Dexter.

Så här sitter jag nu trött som en gnu och räknar minuterna tills jag får gå och lägga mig igen. Vilket ju inte lär hända på ett tag, för ikväll ska vi på middag hos fabror Eddepajs och dricka Dry Hallini och jag ska inviga min nya halsduk i kylan och vi ska börja med säsong 5! Vad är det man säger; "Sova kan man göra när man är död." Och det är ju inte än. Justja, även "den som sover syndar icke". Och så kan vi ju inte heller ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar