10 oktober 2012

Candys bilder

Häromdagen förde jag över alla bilder från min tuggummirosa mobil med trampstamp till min nya, vita, glittriga (fortsätter visst på barbie-temat trots smartphone). På den kan man hitta lite allt möjligt!


 Egobilder från när jag var 16 till exempel.

  Den största drink jag nånsin druckit, stor som en fiskskål, och en Anna på Costa Brava.

 En toksöt mamma med söt hatt!

 Den enda bilden jag lyckades ta (hade glömt kameran) under en legendarisk valborgsmässoafton i Lund. Bland annat vann jag 5 kr när jag gissade rätt längd på en krita. Och 300 kr på att äta upp den.


Och ett par bilder på lillebror!
Gillar hur Sasha 16 år och Charlie 3 år posar likadant. 
Försöker pussas. Går som det brukar.

Videobonus med ickepickepö och sjörövarfabbe kommer här:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar