13 september 2012

Monki sneak peek party

Igår var det dags för nytt event i modekretsarna! Monki hade partaj i sin butik på Hamngatan och vi förväntade oss ungefär den grad av mingel som vi var på förra veckan när Modebibeln hade releasefest, dvs någon timmes lugnt mingel med ett glas bubbel i handen. Istället kom vi dit en kvart efter utsatt tid och fann till vår förvåning världens längsta kö! Som att vi skulle in på någon hypad nattklubb. Vi ställde oss snällt och väntade. Såklart. Väl inne var det DJ, tokmycket folk i svåra outfits och markerade ögonbryn, öl i mängder och slutligen ett liveband. Så jävla bra grej! (förlåt, men det behövs en svordom för att beskriva)

Monki (a swedish fashion brand) had a sneak peek party in their store! We had a few beers, listened to the DJ and the live band (band members were three supercool girls) and had an awesome time.

(bilder och filmklipp från Anna. Yes, filmklipp.)

 SÅ grymma tjejer! Vulkano.

När vi kom in fick man en liten turkos sak att sätta på sin mobilkamera - tada! så hade man ett kaleidoskop. SOM jag ska ha roligt med den när jag får tillbaka min smarta telefon.

 Vi plockade på oss varsin heliumballong!!! Och ni kan ju tänka er vad som händer då....

....den obligatoriska helium-låten! Körde ett par smurfhits också när jag ändå var igång och fick publik i form av en ung Lenny Kravitz (dösnygg). Jag vägrade att använda upp min egen ballong, för den skulle få bo i min lägenhet tillsammans med köksballongerna hade jag tänkt. Efter filmandet tittade jag ner på min handled och insåg att knuten lossnat och ballongen flugit sin kos. Blev lagom snopen.

Annars - bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar