28 maj 2012

kusin vitamin

I torsdags fick jag ett sms från min kusin Ancan som råkade befinna sig i Stockholm och ville kramas lite! För att träffas bara tre timmar en eftermiddag hann vi med en hel del. Jag gav henne den allra första touren på mitt nya jobb, vi var och fikade kokosglass och jättemaräng (40kr!!) på café 60, vi gick på mingel på vår reklambyrå och drack cava tillsammans med Anna och avslutade sedan med en after work på Gården! Efter vinkvink och mer kramar gick Annica till tåget och jag&Anna och beställde ett till glas vin. Efter att ha hamnat på Berns Bistro och plötsligt blivit ett stort gäng kom vi på att det var jobb på fredagen och knallade hem vid midnatt. Toppen-torsdag.
 


English: My cousin came to visit! In only three hours, we managed to take a tour at my new job, eat the largest meringue ever, have a glass of cava at an advertising agency and meet up with friends on after work! After saying goodbye to Annica, the AW with Anna continued. At midnight we realized we had work in the morning.... time to go home. Terrific Thursday.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar