5 maj 2012

instagram april/maj

En favoritapp är ju helt klart instagram, där man tar en skruttbild på vad man än håller på med, gör den fyrkantig, lägger till en fin effekt och gör livet vackert! Däremot börjar jag bli lite förvirrad med vilka ställen jag redan har delat på, vilket jag ska dela på, eller om jag ens ska dela alls. Facebook, instagram, bloggen... det blir så många forum. Men medan jag funderar får i alla fall ni som inte sett mina instagram-bilder en liten sammanfattning av mina två veckor som android.

1. Pappersflygplanstävling!

2. Livsnjutare

3. Morgonte med Mymlan

4. Godis

5. Finaste utsikten

6. Hockeypuckar - äntligen!!

7. Första natten i Stockholm. Tomt.

8. Första fredagen i Stockholm. GÖTT! Efter tre jobbintervjuer på en och samma dag kom jag till dukat bord och färdiglagad kräftravioli med hummersås följt av hallonpannacotta.

English: Pictures taken with the app "instagram" on the android phone I've been playing with the last two weeks! 1.Paper plane contest! 2. Dad enjoying the sun. 3. Morning tea with a cup from our Moomin cup collection. 4. Candy. 5. Father and sun and a stunning view! 6. My favourite Swedish lollies! I have been looking for them everywhere and finally found them in a store in Stockholm. They are called ice hockey pucks! 7. First night in Stockholm, just a little bit lonely. 8. First friday night in Stockholm! After several job interviews during the day, I went to my friend Pontus' place to enjoy an amazing dinner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar