18 juni 2012

vi hänger på söder

På fredagen visade Pontus mig sitt absoluta favoritställe i Stockholm, som jag ska återbesöka imorgon (så mer om det då). Sen fick jag också ta del av hans absoluta favoritpersoner i hela världen. I Nytorgsparken fångade vi de sista solstrålarna tillsammans men Jonte. Efter ett snabbt besök i de gladas lägenhet överraskade vi en annan glad lägenhet med chips och cola inför fotbollsmatch no2! Och när jag nu för en gångs skull involverar mig lite i EM förlorar vi såklart hela tiden. Andrea och Erik var däremot en totalvinst i glädjelotteriet och vi myste fram tills mitt i natten - då Pontus åkte på bus och jag åkte hem och soooooooov.
 




Förra gången Pontus var hos A&E hade han köpt en tråd och gjort ett roligt konstverk. Det hade fått vara kvar!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar