5 juni 2012

roomy coat for rainy days / smygreklam / varför är det så kallt i juni?

Alla har vi något modeting vi bara inte kan sluta inhandla. Många tjejer har ett 40-tal skor, 20 par väskor eller en hel låda full med ögonskuggor, medan killar kan samla på solglasögon eller snygga skärp. Min last verkar vara jackor. Jag som inte ens borde gilla jackor. Jag som kallar mig för ett sommarens barn och till och med vägrar tjocktröja. Men jackor, det är något speciellt. Mitt senaste tillskott är den här. Det är ju så man dör.

English: Most people have a thing for a certain thing. Girls can have at least forty pairs of shoes, twenty hand bags or a drawer filled with eye shadows, while guys collect sunglasses or fancy belts. For me, it's jackets. And I shouldn't even like jackets! I mean, I always call myself a summer child and even refuse to wear a sweater sometimes. But jackets, there's something about them. This is my latest purchase. Isn't it to die for?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar