25 januari 2012

ULLADULLA / Mollymook

I Sydney satt jag och velade och velade på om jag skulle åka uppåt eller neråt i landet. Ödet bestämde åt mig då Tim, Phill och Sarah skulle åka till Tims hemstad Ulladulla (hihihi) och Batemans Bay, vilket var en bra bit på vägen till mitt ena alternativ; Bermagui. Så dit bar det av! Jag, Peter och Hege hängde på och vi körde genom bonnhåla efter bonnhåla och kom fram till.. en bonnhåla. Men fint var det! Stranden hade det söta namnet Mollymook och vi åkte och tittade på den och fyren och åt pizza från Domino på ett par betongblock i hamnen. Efter två nätter hos Tim satte jag mig på en tvåtimmarsbuss till min närmaste framtid och vinkade adjö till das trickers. For now.

Roadtrip! Det är helt fantastiskt hur dåliga alla är på att köra här.



A bunch of crazy people

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar