26 januari 2012

pizza night

Så är vi äntligen framme vid dagen idag. Jag har jobbat mitt andra skift på Sundeck café, idag som diskare, och mina godisfärgade naglar är helt förstörda. Men vad gör det, jag har ett jobb! Efter 6 timmar diskande var jag så trött att jag knappt kunde prata. Jag gick direkt för en power nap och vaknade till doften av hemmalagad pizza!! Nu har jag precis tagit ett lååååångt varmt bad och är redo för sängen. Imorgon är det en väldigt speciellt fin dag, men det kommer vi till då. Godnatt!


Gissningslek! Vilken pizzabit är min?
1. Tomatsås, ost, cocktailtomater, babyspenat, champinjoner, rödlök och chorizo.
2. Tomatsås, ost, cocktailtomater, babyspenat, rödlök och räkor.
3. Tomatsås, ost, babyspenat, pumpa och oliver.

BBQ-pizza!



Stunning Matilda Rose

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar