2 januari 2012

Jag SA ju att jag skulle vara het 2012......

Jag lever! Med nöd och näppe. Vi har haft 40 grader i dagarna och knappt kunnat sova om nätterna, har fått ligga och badda mig med iskall handduk för att alls slumra till. Festandet med flickorna sen jag kom hit + för lite sömn av det + för lite sömn av hettan + temperaturskiftande i form av handduk och AC har nu tagit ut sin rätt och jag sitter med ett fruktansvärt halsont och 39 graders feber. Inte det roligaste i den här hettan och jag känner mig konstant svimfärdig. Jag är ju inte van vid feber! Det är första gången jag nånsin kommer ihåg att jag haft det. Uh.

Alldeles snart ska jag förhoppningsvis röra på min lilla tushy igen, något uppåt i landet! Så fort jag kommer ihåg att ta med kamerasladden när jag har internet kommer även uppdateringar på vad vi hittat på sista dagarna 2011 och första 2012. Så länge kan ni få skicka lite kommentarer, för trots att Jag känns nära Er via bloggen så känns Ni fortfarande alldeles för långt bort för Mig! Pusspusspuss

3 kommentarer:

  1. Krya på dig finis

    SvaraRadera
  2. Voj Voj,Sasha lilla,det later illa och ingen Momi med coldrex-drick massor med varm THE-eller
    VATTEN-och tag in pa narmsta hotel
    och lagg Dej.Det heter ju starve a
    fever and feed a cold- hade Din Mor + Teo och Pontan pa Nyars lunch-Goteborgs hummer som blev kvar från julen .MMMsaaa god.Sen akte Chico och just nu ar alla ut-flugna- men hoppas alla har det
    bra-mej gar det ingen nod pa-vi
    vantar har pa nasta storm - i gotet har dom lite kyligare sa dar
    kommer det val sno.Lena skall borja jobba halvtid-fa se hur hennes rygg klarar det- ja alla ror pa sig-alla tanker pa DEJ och
    hoppas Du har det bra.Love You MOMI

    SvaraRadera
  3. Kära favvisdotter! Hoppas febern lagt sig och att du mår bättre. Låter som du drabbats av vätskebrist. Drick jättemycket vatten!! Drar du norrut redan? Och missar Australian Open? Fick hälsning från Diana att du kanske är på väg. När kan vi skypa igen? Vi längtar efter att få höra din röst. Tack för skön julsång! Kramar från pappa

    SvaraRadera