29 januari 2012

Beares beach

Idag är det äntligen söndag. Och jag har jobbat 30 timmar denna veckan! Efter sista jobbpasset idag åkte vi hem för en powernap och sen blev det promenad med hela familjen (alla utom katten) på den vackraste stranden jag sett i Australien hittills, Beares beach. Lyckades ta åttio hela bilder på vår lilla promenad, så här kommer en hel drös utav dem! Kunde inte låta bli. Väl hemma hade vi BBQ och pratstund med kära pappsen i en hel timme! Ikväll kommer jag sova så himla gott.

Howie fick tvärnita bilen för den här krabaten som bestämt sig för att korsa vägen. Something something blue tongue, för tungan är knallblå!




Finaste Tess



Tess tyckte vi var tråkiga som inte kastade pinnen i vattnet, så hon sprang i med pinnen själv, släppte den och fångade upp den igen. Fiffig hund!

Beach Art



<3




Ja, det är ju inte så konstigt att jag har gått upp 5 kilo på den här resan. ALL DENNA UNDERBARA MAAT.

Och underbara familj!

2 kommentarer:

  1. gud vad fint!
    hehe poddy ^^

    SvaraRadera
  2. visst är det :) jaa, jag blev lite nostalgisk där på stranden. fanns flera stycken!

    SvaraRadera