30 november 2011

ladies night, tequila race, nakenchock, läkarstudenter och en jäkla massa gratis!

Nu har jag alltså blivit storstadsbo! Jag och Hanna anlände i Auckland i tisdags och bor på det allra mest centrala hostelet här. Mitt i smeten. Vi firade ordentligt i tisdags med en helt galen utekväll på Globe Bar (ej föräldravänliga bilder och stories, sorry, men hintarna finns i rubriken!) och shoppade upp ungefär 400 dollar igår på RIKTIGA KLÄDER och HÖGA SKOR!! Eftersom Hanna beger sig imorgon (håll utkik efter gråtande Sasha på skype...) så har vi dag gått på jobbjakt. Jag har delat ut ungefär 15 CVn och ska provjobba både fredag och lördag på olika ställen. Fingers crossed! Här kommer en vink från Starbucks, där vi sitter och avnjuter en Christmas Coffee, "Cranberry White Chocolate Mocca!" för idag är det ju första december! Vinkvink.

3 kommentarer:

  1. Drömde att du kom hem inatt, och överraskade mig. Jag blev helt hysterisk och lipade som ett litet barn. Men glad var jag! Puss

    SvaraRadera
  2. Jaha det här låter ju väldigt trevligt. Har du kommit så långt på din inre resa så får det väl vara ungefär här jag slutar läsa din blogg! :)

    Kärlek och best of luck // Viktor

    SvaraRadera
  3. SNYGGSASHA! Hoppas det gick bra på provjobben, du är grym :*

    SvaraRadera