16 november 2011

2 months of travelling and...

igar, 16 november, var det alltsa tva-manaders-dag! tva manader sen vi stod pa knutpunkten med barfotapontus, bleka som snon vi hoppas att ni snart far se, den ena dodsradd och den andra dodsexalterad. det kanns som att vi har varit borta ungefar tva veckor. hanna AKER HEM om tva veckor, vilket for mig kanns bade skrammande och spannande. an sa lange har jag otroligt nog inte det minsta hemlangtan, daremot saknar jag flera utav mina hjartan dar hemma. kan ni komma hit, kanske?

nagot som kanske ar annu mer vart att fira ar den andra tva-manaders-dagen.. TVA MANADER UTAN PLATTANG. somliga kanske inte forstar storheten i det har, men det ar enormt. tva hela manader utan att utsatta haret for annan hetta an den fran solen. AMAZING! jag har inte ens fuskat. inte ens tankt tanken (ok en gang. kanske tre). lockarna dansar av gladje medan spegelbilden kanske inte varit lika munter, men jag kanner mig sa duktig att det inte spelar nagon roll. hurraaa for moi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar