14 november 2011

WAIMAUKU / Auckland

jag och hanna har tagit oss ett flyg till nordon/auckland/DONALD'S HOUSE. vi har flyttat langt ut pa landet (40 min fran auckland) till ett alldeles underbart hus med en tillhorande alldeles UNDERBAR familj! mami och donald var utbytesstudenter i usa under samma period for en sadar hundra ar sen, forlat trettio, och nu ar andra generationen ute pa varldsturne! har bor vi med donald, hans vackra fru helen, och sota-som-socker-barnen rory (4) och lily (1,5). huset ar som i en saga, och jag och hanna har fatt lana 'the shed' dar vi bor som prinessorna pa landet. har inte hunnit ta supermanga bilder pa sjalva huset, men lite omgivning och andra inneboende far ni ta del av redan nu:


mitt och hannas lilla hus!



antligen fick jag klappa far! med lily pa armen :)


den vackra fasanen som springer runt pa garden

1 kommentar:

  1. Lovely to see you having such a wonderful time - yes, it is like a fairytale! Diana

    SvaraRadera