15 oktober 2011

time flies...

usch och fy vad tiden har gatt fort denna veckan. imorgon lamnar vi bali for nya zeeland och kommer sakna vara vanner till dods! hade helt klart kunnat stanna en vecka till. eller en evighet. vi har atminstone sett till att fira av oss riktigt ordenligt och precis nu ska jag springa vidare till ytterligare en god middag och fint sallskap! sa smaningom ska det komma ett inlagg om ubud (alla bilder ar pa hannas kamera), lite priser pa bali for andra som ska hit och eventuellt en liten sammanfattning. om ni har tur! puss och kram till er alla <3


2 kommentarer:

  1. Åh Sasha, jag följer bloggen flitigt och du gör mig så sugen på att få komma iväg NU NU NU. Jag vet att det snart är min tur men jag kan inte vänta! Jag hoppas att vi ses i NZ, jag tänkte ju ta mig en tur dit i vår. Om du nu stannar så länge! Ni ser ut att ha det underbart! Puss.

    SvaraRadera
  2. Underbaart! Jag kommer nastan helt sakert vara kvar, sa bara att hora av sig! Ska lagga upp nz-nummer sa fort jag skaffat ett. ps. Vilken Sara?? haha!

    SvaraRadera