7 oktober 2011

SURF I KUTA

ANTLIGEN provade vi pa att surfa! tog forsta basta brada, vilket vi fick angra bittert (se bilderna) men klarade oss hyfsat bra anda! det var mycket mer kampigt att ta sig UT an vad jag trodde, men med enorm envishet gick det kanon. tjugo minuter, en halvtimme in pa kampandet tycktes det lossna och jag STOD UPP massvis med ganger! "surfade" dock bara vitvatten, dvs gled lite pa skummet, men hey! forsta gangen! och det var sa kuuul, forhoppningsvis hinner vi prova det tusen ganger till.

surfbabe!


ok, da kor vi. hjalp.


tar paus och svar lite over bradan...


se upp!!


titta titta titta, pontus!





mardromsbradan:

ovansidan hade typ en tuppkam i mitten som gjorde att det bade blev svart att halla balansen, men ocksa gav oss blamarken pa bade knan och hoftben och revben.

undersidan med alla bucklor. dumma som vi var sag vi inte detta forran vi var i vattnet och var for lata for att byta. var val for ivriga! efterat var jag sa glad att jag nastan glomde skalla pa killarna som gett oss den, men vi sa atminstone att vi inte var glada for 'the shit board you gave us'. sagt med ett leende togs det nog inte lika mycket pa allvar..

1 kommentar:

  1. SASSA DUTTIG!!! :D :D :D
    så glad att du testade och tyckte om det! visst är det svårt att sluta le !? galet! stolt storebror! ska visa mera tips o trix när vi surfar ihop en dag snart hoppas jag! PUSS

    SvaraRadera