1 november 2012

HAPP HAPP HAPPY BIRTHDAY lillmonster

Igår fyllde mitt hjärtas ljus och busfrö till minstinglillebror 7 ÅR!!! På självaste halloween, det lilla monstret. När han var uppe härom helgen berättade han intensivt om hur han sett X-men (i smyg) och om hur cool "han med klorna" var. Jag lärde honom att han heter Wolverine och ÄR cool. Som attans. Det var inte mer än rätt att knåpa ihop ett par likadana klor till lillen till födelsedagen. Inte som vapen, då, utan som... leksak... i fredliga lekar... med knivklor...

...?


Jag tog en poserbild och insåg att jag är totalsugen på att även knåpa ihop ett par klor till mig själv. Kanske får bli årets halloween-outfit? Om en halloweenfest magiskt uppstår, vill säga... Utklädningsmonstret i mig skriker av otillfredställelse det senaste året.

I skrivande stund borde Charlie ha fått sina klor på posten. Kanske springer han just nu runt där hemma och ser ut såhär:


... kanske inte.



Mustascher har av okänd anledning förföljt mig senaste veckan och fick även bli årets motiv på pumpalyktan! Celebrating Halloween, like a Sir.

Glad Halloween, hörrni <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar