9 november 2012

frasklänningar och havsskor

Åh.

Jag har hittat till Elsa Billgrens blogg och sitter nu och suktar efter frasande klänningar, vippade kjolar, pasteller och färgglada kulörer, roliga strumpbyxor och lockat hår och accessoarer. Vinterkylan ger mig verkligen världens tråkigaste mode och jag har på "äldre dar" blivit alldeles för mån om att inte frysa för att klä mig fint. Jag ser mer ut som ett förvuxet, påpälsat barn med långkalsonger, tjockjacka, stickad mössa, tumvantar och foträta skor. Så himla trist. Drömmer mig bort lite till och vågar kanske, kanske ta ut svängarna lite mer nästa vecka (jag bara hatar att frysa).









Alla bilder är därifrån, utom skorna som är från pinterest. Jag skulle helt klart kunna dö lycklig om jag fann detta i min garderob när jag kom hem (och fick tillfälle att bära allt först, såklart). Särskilt den första klänningen. Hade jag fått den hade jag nog aldrig nånsin tagit av den igen. Nej, aldrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar