1 november 2012

champagne, finsk vind och solgränder

Det känns som att det enda jag gjort i helgen är att sova. Faktum är att jag har gjort allt annat än att sova. Vilket tog ut sin rätt i måndags, då jag slocknade klockan 19 och sov natten igenom. Bra där.

På torsdagen (en vecka sen redan!) var det kalas på Asplunds för deras lansering av ett hudvårdsmärke.

Som hade väldigt speciella dofter på doftljusen.

Jag hade en nyfunnen kusin på besök hand i hand med storebror, vi var ute på bus hela fredagen och somnade inte förrän halv sex på lördagsmorgon.

Sara hade biljetter till Friends Arean-invigningen som faktiskt var rätt så maffig! Jag som sällan är imponerad av ljusshower, explosioner och annat trams blev faktiskt rätt så överväldigad när vi kom in. Så jääkla stort! Kände mig som i ett datorspel där alla dessa tusentals människor bara är det där färgblurret med viftande ljusstavar. Blev nästan tårögd över att vara del av en så stor gemenskap. Tihi.

Söndag var promenad-dag! Stockholm visade sin soligaste sida och vi gick och gick i 4 timmar. Sen mötte vi upp Erik som tog oss till Elefantpojken för rödvin och söndagsmat! Supermysig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar