6 december 2013

sweet potato cupcake w marshmallows or banana cupcake w peanut butter and candied bacon? both.

Min Skottlandsvistelse lyckades åtminstone förevigas i tre bilder via instagram!


Klassisk "Hej, jag är på väg utomlands, suckers! Se hur världsvan jag är"-bild. Helt i stämning med resemålet, se bakgrund.


Självlysande svanar. Färgen på vattnet gör det inte helt omöjligt för detta att vara sanning.


Skivomslag! Klassiska hits som "Var är vårt dl-mått?" och "Den är inte öppen". Snart i en butik nära dig.


Skottland var verkligen helt fantastiskt. Älskade luften, naturen, temperaturen, MIA. Vi bakade lussebullar, spelade ukulele, pratade världsviktigheter och gick på cake hop; ett lindy hop-event där jag fick dansa med en Ben Affleck-kopia i svartvita skor, hängslen och hatt och äta hur mycket muffins jag ville. Om jag var lycklig? Ja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar